Een gesprekje tussen kapper en klant

Naar de kapper gaan en met een gewenst kapsel terugkomen, is niet voor iedereen van zelfsprekend. Regelmatig thuiskomen met een ongelijke haargrens met krullen, een scheef geknipte lok of een slecht vallend model, dat zijn verhalen die rondcirculeren. Het lastige aan haren knippen, is dat iedereen een ander kapsel heeft, dus je kan niet overal dezelfde techniek op toepassen. Op die manier ontstaan er ontevreden gevoelens over het kappersbezoek, terwijl er gewoon goed naar de klant geluisterd moet worden.

One Kappers is bewust van deze rondcirculerende verhalen en is het eens met het feit dat een behandeling moet beginnen met een gesprekje tussen kapper en klant. Om die reden hebben wij onze behandelingen dan ook anders ingericht. We beginnen met een gesprekje met de klant, waarin we aandacht besteden aan het gewenste eindresultaat en de wensen en eisen van onze klant. Pas als alles duidelijk is en wij onze adviezen gegeven hebben, beginnen we met het echte werk. Het haar wordt gewassen en verzorgd, zodat het weer fris en fruitig wordt. In deze fase van de behandeling is het ook mogelijk om massages toe te voegen. Vervolgens gaan wij aan de slag met het knippen zelf. Wij nemen de wensen en eisen van de klant in acht en checken regelmatig met onze klanten of zij tot dusver tevreden zijn of iets anders in gedachten hadden. Bijknippen kan uiteraard niet, maar wij zullen ons best doen om constant overeen te stemmen met onze klanten.

Komen er bij jou alleen maar slechte kapperservaringen bij, terwijl je gewoon een nieuw kapsel zou willen? One Kappers knipt met passie en stelt dat de klant koning is. Plan dus bij ons een afspraak in of kom langs bij onze kapper delft zonder afspraak. Heb je nog vragen over onze behandelingen? Bekijk dan onze website of neem contact op met onze kapsalon in delft.

https://www.onekappers.nl/