Problemen met uw webhost vermijden, waar kun je allemaal op letten

Als u de behoeften van uw bedrijf begrijpt, kunt u uw webhostingopties verkleinen. Als u van plan bent een website te bouwen met videoblogging, 24 uur per dag livestreaming en de mogelijkheid voor bezoekers om hun eigen video’s te registreren en uploaden, heeft uw website meer functies nodig dan iemand die hun website gewoon als een virtuele cv gebruikt. Websites die veel dagelijks verkeer ontvangen, zullen waarschijnlijk niet goed werken op een gedeelde server, omdat deze servers zijn ontworpen voor een groot aantal kleine websites die beperkte eisen stellen. Ga je bijvoorbeeld Joomla webhosting gebruiken? Of wil je een ander pakket kiezen zoals WordPress hosting?

2. Kies het juiste hostingpakket

Veel kleine bedrijven gebruiken shared hosting als een manier om geld te besparen, maar met het kleinere prijskaartje is er een groter risico op trage reactietijden van websites. Trage websites veranderen klanten. Een optie als een Virtual Private Server (VPS) is iets duurder, maar biedt een snellere webkwaliteit van hogere kwaliteit en levert een betere klantervaring.

3. Lees Web Hosting Reviews

Raadpleeg gerenommeerde websites wanneer u onderzoek doet naar de betrouwbaarheid en reputatie van webhosts. Onderzoek naar een webhostingbedrijf door middel van externe beoordelingen is erg handig bij het vinden van consistente problemen of aanhoudende klachten van huidige of vroegere gebruikers. Let op hoe het bedrijf reageert op klachten, als het bedrijf überhaupt reageert. Dit geeft u een idee van hoe het bedrijf omgaat met ontevreden klanten.

4. Verkrijg de juiste hoeveelheid bandbreedte

Hoewel de meeste nieuwe websites niet veel bandbreedten gebruiken, is het belangrijk om ruimte te laten voor groei. Zorg ervoor dat het webhostingbedrijf dat u kiest, u niet in een bepaalde hoeveelheid bandbreedte vergrendelt en u vervolgens extra kosten in rekening brengt als u uw hostingplan later moet herzien.

5. Niet vast komen te zitten op prijs

Als u een nieuwe bedrijfseigenaar bent met een beperkt budget, is het webhostingbedrijf met de laagste prijs misschien erg verleidelijk. Hoe cliché het ook klinkt, onthoud: je krijgt waar je voor betaalt. De goedkoopste prijs kan alleen maar resulteren in trage servers, slechte klantenservice, constante downtime en een associatie met duizenden onprofessionele websites die u in verlegenheid zou brengen om te delen met uw grootmoeder.

6. Lees de Servicevoorwaarden

Nee echt. Lees de Servicevoorwaarden. Blader niet alleen door ze. Lees ze. De meeste mensen accepteren de Servicevoorwaarden zonder zich af te vragen exact te lezen wat ze ondertekenen. Ik heb het gedaan. We hebben het allemaal gedaan. Stop ermee. De Servicevoorwaarden bevatten meestal het teruggavebeleid, wat later goed kan zijn om te weten.

7. Test de klantenondersteuning

Wanneer u onderzoek doet naar webhostingbedrijven, moet u altijd op zoek naar een manier om contact op te nemen met de klantenondersteuning . Kun je een snelle en gemakkelijke manier vinden om contact met hen op te nemen via e-mail, online chat of 24/7 telefonische ondersteuning? Ja? Super goed. Test ze nu. Zorg ervoor dat u elke functie test voordat u hun diensten aanschaft om te zien of ze aan de behoeften van uw bedrijf voldoen.

8. Ken het back-upplan

Het maakt niet echt uit waarom uw website niet werkt of waarom u de gegevens van uw website bent kwijtgeraakt. U moet weten of het webhostingbedrijf dat u kiest een back-upplan heeft om u te helpen herstellen voor het geval dat. Vraag hen: “Wat is het plan, Stan?” Als u niet tevreden bent met het antwoord, weet u wat u moet doen.

 

https://www.webhost4you.nl/