Altijd bereikbaar

Omdat je een klein bedrijf hebt betekent het niet dat je taken en verantwoordelijkheden dat ook zijn. Verkoop, klantenservice, het maken van afspraken, vergaderingen voorbereiden. Het is waarschijnlijk maar een kleine greep uit je dagelijkse werkzaamheden. Bovendien staat je telefoon ook nog eens roodgloeiend. Als dat het geval is, kan het een oplossing zijn om dit aspect te outsourcen naar een call center service. Niets is vervelender voor je klanten dan dat hun oproepen niet worden beantwoord. Als mensen klachten of vragen hebben bellen ze over het algemeen toch wat liever dan dat ze online contact opnemen. Om ontevreden klanten te voorkomen is het belangrijk om telefonisch altijd bereikbaar te zijn.

Met inbound callcenter diensten zorgen receptionisten dat al uw inkomende gesprekken worden opgenomen en staan deze netjes te woord. Ook kunt u uw online aanvragen en live chats uitbesteden aan een dergelijk call center. Op die manier hoeven jij en je werknemers veel minder tijd te besteden aan het beantwoorden van de telefoon en in die tijd kunnen jullie heel veel andere zaken aanpakken.

Er zijn genoeg bedrijven te vinden die zich hierin hebben gespecialiseerd. Eén daarvan is antwoordservice-telefoonservice.nl. Zo’n bedrijf heeft ervaren professionals in huis die uw klanten altijd vriendelijk te woord staan. Er is keuze uit verschillende pakketten die op maat voor u worden gemaakt. Ook kun je zo je abonnement aanpassen als je een drukke of juist rustige periode verwacht.

Voor een kleine onderneming kan het dus heel handig zijn om een telefoonservice in te huren. Je betaalt namelijk alleen voor de gesprekken die worden doorgeschakeld bovenop een klein vast bedrag per maand. Kost in ieder geval minder dan het inhuren van secretaresse. En jij als ondernemer kunt met een gerust hart naar een vergadering, zonder constant je telefoon in de gaten te moeten houden.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/