Een kalender is de fundatie voor een succesvolle werkomgeving, want iedereen weet wat de volgende afspraken en doelen zijn. Maar wat doe je als er geen praktisch systeem is? We laten je twee oplossingen zien die je ondersteunen kijkend naar de lange termijn. Meteen kalenders kopenDe makkelijkste optie, omdat je naar een winkel gaat, het juiste product pakt en afrekent. Hiermee start je binnen een half uur met het inplannen van toekomstige activiteiten. Toch zijn er ook nadelen tijdens een moment van kalenders kopen. Je moet daarbij denken aan deze minpunten. KeerzijdeJe hebt voor kalenders kopen verschillende keuzemogelijkheden, zoals kiezen voor het goedkoopste item, een duurder model uitzoeken of een te klein formaat nemen. Vooral het laatste is belangrijk om te onthouden, aangezien er dagen zijn waarin onder andere velen klanten zich melden om je product of dienst aan te schaffen. Dit wordt een probleem als er onvoldoende papier voorradig is om de bevestigingen op te noteren. Bekijk daarom eerst hoeveel ruimte de vakjes bieden om nieuwe gegevens in te beschrijven. Met andere woorden: vraag altijd aan een medewerker of er een eveneens grotere afmetingen zijn om waardevolle informatie dicht in je buurt te plaatsen. Verder bestaat er ook een manier waarmee je wensen een uitvoering krijgen door een symbool erbij te zetten. BedrukkenEen uniek exemplaar geeft je de kansen om een structuur te creëren die voor jou perfect is, denk hierbij aan de tijdstippen waarop je klanten het liefst ontvangt, een kolom om opmerkingen toe te voegen en welke personen er aanwezig zijn. Anders gezegd: je zit niet vast aan beperkingen die een standaard uitgave met zich meebrengt. Daarentegen vul je zelf in wat voor vormgeving er straks hangt aan de muur. Hierdoor zorg je voor een motivatiebron dankzij kalenders laten drukken met logo. Je logoHet logo van een bedrijf licht het verhaal toe van pieken en dalen, inspiratie en stippen op de horizon, maar het is vooral een teken waardoor medewerkers na het gezamenlijk opstarten hun takenlijst afronden, omdat ze zich verbonden voelen met de organisatie. Daarbij kan het zijn dat het logo een ondergeschikte rol speelt in het bedrijf. Creëer dan als een team een embleem waar iedereen zich in herkent en er sterkere energie door genereert. Neem daarna contact op met een vakman die kalenders laten drukken met logo als een kunst uitvoert. Zo zeg je tegen je collega’s: hier gaan we nog veel plezier aan beleven. We raden je om met een methode te beginnen, aangezien je daarna vanzelf het ideale resultaat schept. |